Zyrtec bez předpisu

    Poté, co si uvědomil, že tam byla velká šance, že můj denní dávka Zyrtec 10 mg, se mi dělá víc škody než užitku Rozhodl jsem se přestat brát to. S zkušeností číst jiných lidí dělá to jsem si uvědomil, že by mohlo být nějaké abstinenční příznaky se projít. S tímto vědomím jsem se rozhodl postupně snižovat mou dávku před vypnutím to dohromady. Neměl jsem stanovený plán dostat pryč Zyrtec, spíše osnovy, ale jedna věc byla stanovena - kdysi jsem byl na cestě osvobodit se od tohoto léku nebylo cesty zpět. Četl jsem o dalších lidí vzdát znovu a znovu, protože abstinenční příznaky se stala ohromující, takže jsem se rozhodl nedat se jako by to jen mít stále těžší a těžší se zastavit jak šel čas.

Zyrtec bez předpisu


  Zatímco ukončení Zyrtec dávkování jsem si dělal poznámky o mém kalendáři mé každodenní příznaků. To nebylo komplexní v žádném případě, a na zamyšlení bych si přál, abych držel podrobnější denní diář. To znamená, že já si nemyslím, že bych se podařilo, že v době, kdy jsem žil hodiny až hodinu po většinu dní a sotva schopen řídit, jak to bylo. Spíše jsem se jen zapsat neobvyklé či extrémní příznaky, pro mě má několik úlů na svém trupu není událost - ve skutečnosti to může často bez povšimnutí. Jako vodítko; Když napíšu, že jsem měl úly na mém rameni a pak mám na mysli intenzivní útěk, ten, který je neúnosná a mnohem horší, než je obvyklé. Pokud budu mluvit o tom mít opravdu špatný úly pak jsem se asi na které se vztahuje na celém těle, s uvedenými oblastmi horší než ostatní.Svědění by byly zcela neúnosná a šrámy špatné dost pohledu, že lidé kolem se zpětný ráz při pohledu na ně.


  Nemyslím si, trpí bolestmi hlavy moc vůbec. Možná, že jednou nebo dvakrát do roka, a oni jsou obvykle přímo přiřaditelné nemají dostatek pil vody, nebo je čas (od sevřel čelisti, nebo tak něco). Zažil jsem dva migrény v mém životě (před asi 10 lety a před další asi 4 roky), a to jak byly způsobeny konzumací vysoce zpracovaných potravin (s vysokým obsahem konzervačních látek, potravinářských barviv, ochucovadel a jiných nasties), a tak oba byli špatné, že se mi způsobil dočasně přijít o zrak.

   Nemám žádné problémy se svými dutin. Jakékoli problémy sinus nebo bolesti, které jsem kdy měl již v průběhu (nebo těsně po), nachlazení nebo chřipka. Obdobně, mám také žádné problémy s očima jsou svědivé nebo vodnatá kromě obvyklé reakce studená / chřipky.

  Mé úly jsou obvykle relativně malé, toulat se ve velikosti od průměru 0,5 cm až do 10 cm. Obvykle jsou o velikosti 10c, 20c kusu (australské mince).

  Jsem docela lehké spaní, ale obvykle spí přímo přes noc, probudil brzy ráno, pouze pokud jsem s reakci (4AM je klasický rtu / krku / jazyka otok času), nebo mám rušeno hlukem (manžel chrápání atd.) Nemám mnoho problémů s usínáním, pokud jsem zdůraznil, o něčem neobvykle stresující, že se bude dít následující den (zkoušky atd.) Mám značné množství problémů probouzejícího se v dopoledních hodinách, zejména když jsem měl špatnou reakci den předtím.